Centraal Beheer APF versterkt haar organisatie

De forse groei van Centraal Beheer APF, zowel in het aantal aangesloten werkgevers als in het beheerd vermogen, vraagt om passende uitbreiding.

Met name het bestuursbureau wordt uitgebreid. Het bestuursbureau biedt ondersteuning op beleidsvoorbereiding en de dagelijkse uitvoering van het pensioenfonds zoals de administratieve uitvoering en het vermogensbeheer.

Het bestuursbureau van Centraal Beheer APF is versterkt met de komst van directeur Edwin Sier (49). Edwin is de opvolger van Angela Peters die afscheid neemt van haar dubbelrol als directeur en bestuurslid van Centraal Beheer APF. Zij zal zich voortaan volledig richten op haar bestuurstaken. Daarnaast is het bestuursbureau uitgebreid met diverse andere functionarissen.

Edwin Sier is van huis uit actuaris en werkte eerder als partner bij Mercer waar hij eindverantwoordelijk was voor de Retirement Business en COO. Hij heeft diverse leidinggevende en senior consultantrollen bekleed binnen zijn vakgebied, onder andere bij Aon, Tower Perrin en Ernst & Young. Per 18 juli 2018 is Edwin formeel directeur bestuursbureau bij Centraal Beheer APF.

Onder leiding van Edwin wordt het bestuursbureau verder geprofessionaliseerd. Edwin: “Het fonds is de ‘start-up’ fase ontgroeid en is in de ‘scale-up’ fase beland.  Daarom is naast de uitbreiding van het bestuursbureau ook Jop Versteegt werkzaam als Directeur Business Development voor Centraal Beheer APF. De scale-up fase zorgt voor meer stabiliteit en focus en vraagt daarbij aandacht voor strategie en het borgen van de toekomstbestendigheid van Centraal Beheer APF. Het waarmaken van onze afspraken met klanten en deelnemers en de verdere groei van Centraal Beheer APF maken hier onderdeel van uit.

Huub Hannen, bestuursvoorzitter Centraal Beheer APF: ”Met Edwin hebben we de juiste persoon aangetrokken voor versterking van het bestuursbureau. De versterking past bij de positieve ontwikkeling die we als fonds doormaken.”

Centraal Beheer APF versterkt haar organisatie
5 stem(men)