Veranderingen doorgeven
Als werkgever krijgt u een eigen online omgeving: Pensioen Online. Hier krijgt u inzicht in de pensioenregeling die u heeft afgesloten voor uw deelnemers. U ziet bijvoorbeeld welke pensioenmodules actief zijn en welke deelnemers de regeling gebruiken. U kunt hier ook zien hoe de financiën ervoor staan. En welke veranderingen zijn of worden doorgevoerd.
We koppelen uw administratie aan die van ons
Wij kunnen onze pensioenadministratie direct koppelen aan uw salaris- of personeelsadministratie. Veranderingen komen dan automatisch bij ons binnen. U hoeft hiervoor niets te doen. Denk aan: in- en uitdiensttredingen, veranderingen in salaris of als mensen meer of minder uren gaan werken.
Koppeling Benefits Plaza
Gebruikt u het online arbeidsvoorwaardenportaal www.benefitsplaza.nl al? Dan hoeft u niet over te stappen op een ander systeem. Ook hoeft u veranderingen in Benefits Plaza dan niet apart door te geven. Deze komen automatisch in onze administratie terecht. Dit geldt ook voor veranderingen die u doorvoert in de salarisverwerkers die zijn aangesloten bij Benefits Plaza. Zoals ADP, AFAS en Exact.
Koppeling andere gegevens
Onze administratie is ook gekoppeld aan de Basisregistratie Persoonsgegevens voor deelnemers, partners, ex-partners, wezen en gepensioneerden die in Nederland wonen. De volgende veranderingen komen automatisch bij ons binnen, u hoeft hiervoor niets te doen:
- Nieuw adres van de deelnemer
- Nieuwe partner (bij een huwelijk of geregistreerd partnerschap)
- Scheiding of einde geregistreerd partnerschap
- Geboorte van een kind van de deelnemer
- Overlijden van de deelnemer, partner of kind
- Verandering van naam of geslacht
Goed om te weten: de Basisregistratie Persoonsgegevens (BRP) heette eerst de Gemeentelijke Basisadministratie (GBA).